Здравеите колеги .Та става вапрос за 156 ца 1,8 тs98 година.От скоро започна да набира тромаво,особено след 3000 оборота започва едно леко предърпване. Ходих на диагностика и ми казаха грешка на датчик на разпределителен вал.Опитаха да я изтриат и не можаха ,и миказаха че е заминал.Имали го този филм или има и нещо друго.Ходих и при друг за диагностика но не можел да се свърже с компа ,пробвал две програми и не ставало.Незнам какво да правя , да го сменям ли?Аколата си варви ,Шипка я катеря на 3и4 без проблем,ама решали да изпреварвам и всичко свършва до там. Има ли вазможност да е нещо друго?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Има мощност няма старт
Collapse
X
-
Кви са тес майстори един комп да не могат да вържат .
Не ги слушай ко ти говорят . Тоя датчик ако имаше какъвто и проблем в него нямаше изобщо да пали тая кола . За мен това си е изпушил дебитомер , откачи му буксата и пробвай така , това е на пътя на въздуховода .Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщениеНе винаги с откачане на буксата на дебитомера,може да се разбере че е заминал.Колегата да напише от къде е за да можем да го насочим към някой,а колата и с прецакан датчик на рапределителен вал пак ще палиAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНе, не пали. Но не гасне и светва чекътDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеБраво, г-н Диагностик Nr.1. Много чел, много учил, много практикувал и дава точна и ясна диагноза на симптомите...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНе, не пали. Но не гасне и светва чекът
Няма ли накрая някой да ни освободи от глупостите на този господин?Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring
Comment
-
Comment
-
На мен ми прилича на прехвърлил зъб. Вероятно увеличен ъгъл между двата фулл лифта (изпускателния напред или смукателния на зад). Щом има грешка и за датчика, вероятно е да е това проблема. А и щом ти се оправят оборотите точно при прекалено широк ъгъл между двата фулл лифта вакума в колектора отива на макс и от там подобрение в празния ход. Но това е предположение. Най-добре е да се види колата на диагностика на място и тогава да се каже дали има проблем в инжекциона и дали да се насочим към ремъка.
Моя съвет е възможно най-скоро да се проверят нещата, тъй като ако има прехвърлил зъб ще прехвърли и с още и ще стане фатално.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ами ти си знаеш дошло ли му е времето, ще го сменяш ли, кой, как, къде... имай предвид, че ако не го смениш правилно и/или ако не се установи проблема около ремъка, защото причината да прескочи бива да се установи и да се предотврати на време повторен проблем, и след това друг ако диагностицира колата и се осъмни в това ще стане двойна работа или изобщо няма да се разберете...Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment