Известие

Collapse
No announcement yet.

Има мощност няма старт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има мощност няма старт

    Здравеите колеги .Та става вапрос за 156 ца 1,8 тs98 година.От скоро започна да набира тромаво,особено след 3000 оборота започва едно леко предърпване. Ходих на диагностика и ми казаха грешка на датчик на разпределителен вал.Опитаха да я изтриат и не можаха ,и миказаха че е заминал.Имали го този филм или има и нещо друго.Ходих и при друг за диагностика но не можел да се свърже с компа ,пробвал две програми и не ставало.Незнам какво да правя , да го сменям ли?Аколата си варви ,Шипка я катеря на 3и4 без проблем,ама решали да изпреварвам и всичко свършва до там. Има ли вазможност да е нещо друго?

  • #2
    Лампата за повреда на инжекциона свети ли?

    Comment


    • #3
      Кви са тес майстори един комп да не могат да вържат .
      Не ги слушай ко ти говорят . Тоя датчик ако имаше какъвто и проблем в него нямаше изобщо да пали тая кола . За мен това си е изпушил дебитомер , откачи му буксата и пробвай така , това е на пътя на въздуховода .
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • #4
        Не винаги с откачане на буксата на дебитомера,може да се разбере че е заминал.Колегата да напише от къде е за да можем да го насочим към някой,а колата и с прецакан датчик на рапределителен вал пак ще пали
        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
          Не винаги с откачане на буксата на дебитомера,може да се разбере че е заминал.Колегата да напише от къде е за да можем да го насочим към някой,а колата и с прецакан датчик на рапределителен вал пак ще пали
          Не, не пали. Но не гасне и светва чекът
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Имах си работа точно с този датчик преди две седмици,единственият проблем беше че постоянно свети чекът,нито е имала проблем с палене нито с гаснене.
            alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Не, не пали. Но не гасне и светва чекът
              Браво, г-н Диагностик Nr.1. Много чел, много учил, много практикувал и дава точна и ясна диагноза на симптомите...
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Браво, г-н Диагностик Nr.1. Много чел, много учил, много практикувал и дава точна и ясна диагноза на симптомите...
                Учи се,учи се
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Не, не пали. Но не гасне и светва чекът



                  Няма ли накрая някой да ни освободи от глупостите на този господин?
                  Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                  Comment


                  • #10
                    Нито ми свети чека нито показва показва понякакъв начин че има нещто прецакано ,като изключим че не набира бързо ,ами се мъдри като пенсионерска каляска.Особенно след 3000 оборота става много мудна , до там горе долу бива.

                    Comment


                    • #11
                      А никъде не си написал от къде си?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Наи страното че спряха да ми играят оборотите на празен ход. Преди постоянно пресяцваше, а сега ги кове на 900.От Габрово

                        Comment


                        • #13
                          На мен ми прилича на прехвърлил зъб. Вероятно увеличен ъгъл между двата фулл лифта (изпускателния напред или смукателния на зад). Щом има грешка и за датчика, вероятно е да е това проблема. А и щом ти се оправят оборотите точно при прекалено широк ъгъл между двата фулл лифта вакума в колектора отива на макс и от там подобрение в празния ход. Но това е предположение. Най-добре е да се види колата на диагностика на място и тогава да се каже дали има проблем в инжекциона и дали да се насочим към ремъка.

                          Моя съвет е възможно най-скоро да се проверят нещата, тъй като ако има прехвърлил зъб ще прехвърли и с още и ще стане фатално.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Ами то и ремака му наближава смяната , комаи да го сменям пък да видим?

                            Comment


                            • #15
                              Ами ти си знаеш дошло ли му е времето, ще го сменяш ли, кой, как, къде... имай предвид, че ако не го смениш правилно и/или ако не се установи проблема около ремъка, защото причината да прескочи бива да се установи и да се предотврати на време повторен проблем, и след това друг ако диагностицира колата и се осъмни в това ще стане двойна работа или изобщо няма да се разберете...
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X